Παρασκευή 16 Μαΐου 2008

Αλχημίες Θανάτου

Κάθε μέρα ξεχνάς και κάτι.
Σου διαφεύγουν ακόμη λες , λεπτομέρειες.
Ανία είναι
ή μήπως άνοια;
Από αυτή , τη γεροντική.

Κατά βάθος
το παλέυεις μοναχός σου
Να ξεχάσεις όσα σε παιδεύουν.
Να εκνευρίσεις προσπαθείς τις μνήμες σου
μπας και καταφέρεις να προχωρήσεις.
Λίγο μακρύτερα
μα και λίγο πιο αργά.
"Για σιγουριά."

Με ποιό ναρκωτικό σβήνες γρηγορότερα;
Το ψάχνεις αδώ και χρόνια
δοκιμές κάνεις,
σαν άλλος αλχημιστής θανάτου.
Μα ακόμη να καταλήξεις σε μιαν απάντηση.
Γιατί στ΄αλήθεια
το πιο σίγουρο ναρκωτικό
είναι η αγάπη.
Μα ούτε που σου πέρασε από το νου.

10 σχόλια:

Μουσικό Σχολείο Βέροιας είπε...

Όμορφες λέξεις, όμορφα πλεγμένες! Εύγε μις! Α, και χαρούμενα γενέθλια (κάπου το είδα ότι πλησιάζουν:))...

A Girl Called Clementine είπε...

σε ευχαριστώ πολύ αγαπημένε μου φίλε και για τα σχόλια και για τις ευχές. σε επόμενο επεισόδιο θα περιγράψω τη μέρα των γενεθλίων μου αλλά και αυτές που προηγήθηκαν. θα πω μόνο πως όταν εσύ εγραφες ότι εγραφες στις 17 , εγώ ήμουν στο χειρουργείο. γιέα μπέιμπι.

kiara είπε...

Το 'χεις, το ΄χεις! Μαράζωσα βέβαια αλλά χαλάλι...
:)

psykasso είπε...

ο έρωτας είναι ναρκωτικό, η αγάπη είναι μυοχαλαρωτικό και σαράντα κολώνες που στηρίζουν το σύμπαν.

A Girl Called Clementine είπε...

kiara την επόμενη φορά θα ανεβάσω κάτι πιο χαρούμενο να το πω (όχι χαρούμενο δεν θα είναι) αστείο όμως σίγουρα και θα είμαστε όλοι ικανοποιημένοι.

psycasso ο σεισμός στην κίνα ταρακούνησε καμία από τις σαράντα κολώνες ή μπα;


πι ες έριξα μέλι στο πληκτρολόγιο και μεταξύ του α και του σ και μοθ βγαίνει το λάδι να πληκτρολογήσω κάτι. τα μέλια μου μέσα.

psykasso είπε...

τρίχες μπέιμπε τρίχες .... ούτε τις τρίχες των μαλλιών μου δεν κούνησε, τόσο μικροί και απόμακροι είναι οι άνθρωποι.

Αλλά ένα αεράκι που θα μπορούσε να να φέρει τις τρίχες ενοχλητικά μπροστά στα μάτια μου, θα μπορούσε να τραντάξει και τις σαράντα κολώνες.

beth είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ιάκωβος είπε...

προτιμω τον ερωτα στη θεση της αγαπης..!
Φιλια

Μουσικό Σχολείο Βέροιας είπε...

Χάθηκες και πάλι, άργησες
να δεις τον ψίθυρο του ανέμου
άντε,
να δημιουργήσεις είναι ώρα
να δώσεις στο τίποτα φιλί
και στο μηδέν ανάσα.

A Girl Called Clementine είπε...

beth wrote:h agaph den einai narkwtiko.. apla ligaki parais8isiogono:p

(κρατάω αυτό που αφορά την ανάρτηση)

freerider μήπως να κάνω μια καινούργια ανάρτηση με τα υπέροχα λόγια σου;
η αλήθεια είναι πως δεν έχω καθόλου έμπνευση (αν και το θέμα αυτό σηκώνει συζήτηση , δεν είμαι καν σίγουρη αν ότι έχω γράψει μέχρι τώρα ήταν εμπνευσμένο)
θα επανέλθω πάντως σύντομα με μερικά haiku που δουλεύω.
Ας είναι τουλάχιστον ανεκτή η πρώτη μου προσπάθεια να καταπιαστώ με το συγκεκριμένο είδος)

την αγάπη μου
Κλεμ*



blogger template by lovebird